FAQ

Kako lahko opravim nakup na spletni strani ?

Izberite produkte, ki so vam všeč in bi jih radi kupili. Nato dodajte te izdelke v košarico ter sledi postopku nakupa. Prikazal se vam bo obrazec, ki ga izpolnite. Podatke potrebujemo za uspešen nakup in dostavo izdelkov. Sistem vas bo vodil do načina plačila, kjer izberete način plačila. Opravite nakup in potrditev vas bo že čakala na vašem e-mail naslovu.

Kaj lahko storim, če izdelek ne prispe na moj naslov v dogovorjenem roku?

V tem primeru nas čimprej kontaktirajte na naš e-mail naslov info@drowa.si in skupaj bomo rešili problem.

Ali pošiljate tudi izven meja Slovenije?

Da, naše izdelke pošiljamo po vsem svetu. Možno pa je, da pride do dodatnih stroškov pošiljanja zaradi carine ali davkov. Seveda vas o tem obvestimo preden odpošljemo paket.

Kako lahko vrnem izdelek, če z njim nisem zadovoljen?

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 30 dneh podjetju na elektronski naslov (info@drowa.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
  • Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Kooperativa DROWA z.o.o., Ravne pri Cerknem 13, 5282 Cerkno, Slovenija. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
    Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 15 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Kako lahko vrnem izdelek?

Veseli bomo, če nas kontaktirate na naš e-mail naslov info@drowa.si. Dogovorili se bomo o načinu vračila in možnostih zamenjave oziroma vračilu denarja.

Katere metode plačevanja so možne pri vas?

V Sloveniji omogočamo direktni prenos denarja s pomočjo UPN obrazca. Za mednarodna plačila pa omogočano varno plačevanje s kreditnimi karticami preko PayPal.