[vc_row css=”.vc_custom_1491847579581{margin-bottom: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column][vc_custom_heading text=”Drowa – Goods from the Woods” font_container=”tag:h2|font_size:36|text_align:center|color:%23202020″ use_theme_fonts=”yes” sub_heading=”Predstavitev blagovne znamke in avtorjev” sub_heading_tag=”h2″][vc_column_text]Drowa je blagovna znamka lasersko obdelanih izdelkov iz lesa – visoko estetskih in izjemno natančno izdelanih unikatnih stvaritev, ki so prilagojeni individualnim željam in okusu naročnika. Navdih za razvoj blagovne znamke Drowa sta njena snovalca, Magdalena in Gašper, našla v neokrnjeni naravi in bogati rokodelski tradiciji Cerknega, ki se ponaša z edinstvenimi laufarskimi naličji, prvimi smučmi ‘elankami’ in celo najstarejšim glasbilom na svetu, 50.000 let staro mojstrsko izdelano arheološko najdbo iz časa Neandertalca. Ni naključje, da so izdelki blagovne znamke Drowa izdelani iz visoko kakovostnega lesa, za Slovenijo, eno najbolj gozdnatih držav na svetu, značilnega naravnega materiala, ki nudi odlične možnosti obdelave in odgovorno porabo odpadkov. S precizno lasersko obdelavo nastajajo perosnalizirani izdelki, od nakita, izvirnih daril, izdelkov za poroke, dekorativnih predmetov, do poslovnih vizitk. Izdelki blagovne znamke uresničujejo velike ideje naročnikov, a so hkrati popolno izdelani do najmanjših detajlov. [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1491847249801{padding-top: 110px !important;}”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Blagovno znamko Drowa soustvarjata oblikovalca in podjetnika Magdalena Sokolnicka Uršič in Gašper Uršič, Poljakinja in Slovenec, partnerja v poslovnem in zasebnem življenju. Unikatne izdelke proizvajata daleč stran od mestnega vrveža, v slikoviti vasi Ravne pri Cerknem, obdani z naravno lepimi gozdovi. Magdalena se je v Slovenijo preselila prav v času, ko je vsa Slovenija odpravljala posledice žledoloma.”Kaku ki drowa?” je bilo pogosto vprašanje v cerkljanskem narečju, ob katerem je spoznavala slovenski jezik, ki ga danes odlično govori. Tako se je iz narečne besede za drva kar sama po sebi rodila ideja za blagovno znamko Drowa.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”990″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row]