Poslovna darila so lepa pozornost, na prvi pogled povsem nesebična gesta izražanja naklonjenosti in krepitve medsebojnega poslovnega sodelovanja. A v ozadju imajo takšna darila gotovo še drug namen – hote ali nehote stremijo k izboljšanju poslovnih odnosov, lahko pa čisto konkretno služijo prepričevanju prejemnika v večjo naklonjenost partnerju pri novih projektih. S posrečenim poslovnim darilom je možno prepričati partnerje v nove projekte in obsežnejše sodelovanje, lahko pa s tem zagotovimo vsaj stalno promocijo svojega podjetja. Te vplive pa lahko optimalno izkoristimo z izbiro učinkovitega poslovnega darila.

Ne gre za to, da bi želeli namenoma manipulirati svoje poslovne partnerje – poslovna darila z najboljšim učinkom so preprosto tista, ki so najbolj primerna za svojo situacijo. Dobro darilo bo prejemnika navdušilo, v vseh ozirih pa bo zelo zadovoljivo, ne da bi imelo kakšno izrazito funkcijo prepričevanja. Najmanj učinkovita darila so na primer tista, ki obstanejo v predalu ali celo v košu za smeti – ne zato, ker jih nismo prilagodili namenu promocije, temveč zato, ker smo zgrešili pri izbiri darila in v drugih predhodnih korakih. Za kar se da učinkovito poslovno darilo moramo torej veliko truda vložiti že na začetku, pri izbiri darila. Izberemo izdelek, ki bo funkcionalen in tudi dejansko uporaben. Za promocijo se odlično obnesejo izdelki, ki se pogosto uporabljajo in so vidni v javnosti – to so majice, kape, dežniki in podobne zadeve. Prav tako se bo poslovni partner pogosto spomnil na nas, če bo v roke vedno znova prijel dobro pisalo, USB ključ ali kakšno drugo malenkost, opremljeno z logotipom našega podjetja.

Poleg izbire uporabnega izdelka pride v poštev še oblikovanje. Vsekakor je treba dodati logotip in morda še kakšno drugo informacijo, hkrati pa ohraniti darilo lepo in elegantno. Učinkovitost pri svojem namenu je le pozitivna stranska posledica izbire dobrega poslovnega darila.