Poslovna darila nikoli niso le darila, temveč imajo vedno dodaten namen promocije podjetja. Tudi če gre le za drobno pozornost, ta služi izražanju naklonjenosti in utrjevanju poslovnih odnosov. Zato je pomembno, da darila tudi po izgledu prilagodimo temu namenu – najlažje to dosežemo tako, da izdelke opremimo z logotipom oziroma drugimi prepoznavnimi znaki svojega podjetja ali ponudbe. Takšen znak bo poslovno darilo ločil od običajnih izdelkov, služil pa bo tudi doseganju namena obdarovanja poslovnih partnerjev.

Logotip je možno naslikati na praktično vsak izdelek, ki se uporablja za poslovno obdarovanje. Na voljo so razne tehnike, ki ustvarijo zelo privlačne učinke. O tehniki se bomo seveda odločili glede na to, katere izdelek izberemo za darila, predvsem pa so smiselne možnosti odvisne od materiala. V les na primer lahko logotip vžgemo in s tem dosežemo edinstven efekt, v kovino običajno graviramo, na mnoge materiale pa preprosto tiskamo. Včasih je možnost izrezovanje logotipa, na tekstilu pride v poštev vezenje, tisti bolj kreativni pa bodo našli še kakšno dodatno možnost.

Motiv za tisk na poslovna darila je treba izbrati premišljeno. Večinoma je dobra izbira kar logotip podjetja, ni pa to nujno. Prav tako ni vedno najbolje naslikati le logotipa – pogosto znak opremimo še z dodatnimi informacijami, na primer s spletno povezavo, telefonsko številko ali drugimi informacijami. Pazimo pa, da s tem ne pretiravamo – motiv naj bo enostaven in pregleden, tako da bo poslovno darilo izpadlo elegantno. Običajno je pametno načrtovanje in oblikovanje motiva zaupati strokovnjakom, sploh če gre za kakšna dražja in pomembnejša poslovna darila, pri katerih si preprosto ne moremo privoščiti napak. V tem primeru šteje vsak detajl, logotip na izdelku pa si gotovo zasluži kar največ pozornosti.