Če so poslovna darila sama sebi namen, ne bodo dosegla željenega učinka. Pravzaprav je običajno bolje, da ne podarimo ničesar, kot pa da cenjenemu poslovnemu partnerju namenimo nepremišljeno darilo brez pravega namena. Če želimo s poslovnim darilom zadeti v polno, moramo dobro premisliti o namenu takšnega obdarovanja.

Kakšno poslovno darilo izbrati in s kakšnim namenom ga podariti je odvisno od priložnosti. Lepo je, da se na poslovne partnerje spomnimo ob pomembnih obletnicah in drugih dogodkih, povezanih z medsebojnim sodelovanjem in uspešnim poslovanjem – v tem primeru darilo ponazarja zadovoljstvo s poslovnim odnosom in služi krepitvi medsebojnega sodelovanja tudi v prihodnje. Če poslovno darilo partnerju poklonimo že ob začetku poslovnega sodelovanja, gre seveda za upanje in spodbudo v smeri uspešnega sodelovanja v obojestransko korist. Lahko pa za obdarovanje izberemo še druge priložnosti, tudi običajne praznike – poslovno darilo ima v tem primeru nalogo, da izrazi pozornost in povezanost partnerjev zunaj strogo poslovnega odnosa.

Pomembno je, da imajo darila jasen namen ter da je ta ustrezen glede na poslovni odnos. V tem oziru igra pomembno vlogo tudi izbira poslovnih daril – dobro se je izogibati pretirano osebnim darilom, prav tako ni pametno eksperimentirati in tvegati s kakšnimi neobičajnimi presenečenji. Tudi med klasičnimi poslovnimi darili je veliko izbire in dovolj možnosti, da lahko poslovne partnerje obdarimo s posrečenimi darili, ki bodo dosegla svoj namen!