Skozi leto se pojavi veliko priložnosti za obdarovanje poslovnih partnerjev, zato je pametno imeti nekaj uporabnih poslovnih daril kar na zalogi. Ko izbiramo in kupujemo poslovna darila, se torej pojavi vprašanje, koliko poslovnih daril kupiti. Univerzalnega odgovora seveda ni, saj mora vsako podjetje samo oceniti svoje potrebe po tovrstnih darilih.

Največ možnosti imajo manjša podjetja, ki obdarujejo le nekaj svojih partnerjev. V tem primeru so na izbiro tudi unikatni izdelki, pravzaprav lahko izbiro poslovnih daril povsem prilagodimo vsakemu posameznemu partnerju. Takšna darila bodo imela najboljši učinek, čeprav bodo verjetno nekoliko dražja in jih bo treba pozorno izbrati. Gre za nakup manjših količin, pogosto kar posameznih izdelkov, še posebej, če so ti oblikovani po meri. A tudi manjša podjetja lahko upravičijo nakup večjega števila poslovnih daril – lahko jih imamo na zalogi in jih podarjamo sproti, lahko pa jih uporabimo tudi za druge namene, na primer za promocijska darila za stranke ali potencialne kupce ter partnerje.

Večja podjetja morajo poslovna darila običajno kupovati v večjih količinah. V tem primeru je bolj smiselna izbira daril, ki jih je možno izdelati v večjem številu in pri oblikovanju ne zahtevajo veliko truda. To so pogosto kar klasična poslovna darila, na primer pisala in druga pisarniška oprema. Prednosti pri nakupu večjega števila poslovnih daril vključujejo tudi ceno, ki je načeloma ugodnejša kot pri nakupu posameznih izdelkov. Poleg tega imamo z večjim številom poslovnih daril na zalogi tudi več možnosti za obdarovanje, saj ni treba ob vsaki priložnosti znova kupovati daril.