Največja težava pri obdarovanju poslovnih partnerjev je bržkone izbira poslovnega darila. Seveda, poznamo nekatera klasična darila, ki so varna izbira za praktično vsako situacijo, a takšna darila lahko izpadejo preveč neosebna in brezbrižno izbrana. Na drugi strani imamo pestro ponudbo neobičajnih daril, ki lahko prestopijo drugo mejo in prav tako razočarajo. Poslovna darila je treba izbrati premišljeno in pozorno, upoštevati pa moramo kar nekaj dejavnikov, ki vplivajo na to, kako zadovoljen bo poslovni partner ob prejemu darila.

V prvi vrsti je pomembno, da se omejimo na ustrezen cenovni razpon. Morda bi se zdelo, da bo drago poslovno darilo pri prejemniku naredilo najboljši vtis, a v resnici temu ni tako – draga darila pogosto vzbudijo neprijetne občutke in skrivajo prikrite motive. Nenazadnje pa lahko kažejo tudi na podkupovanje, v nekaterih primerih lahko z dragim darilom celo prestopimo mejo zakonitosti. Izberemo darilo iz srednjega cenovnega razreda, lahko pa tudi čisto poceni pozornost, ki bo prav tako dosegla svoj namen, če bo premišljeno izbrana.

V nekaterih primerih je pametno izbrati kakšno klasično darilo. To velja za obdarovanje novih poslovnih partnerjev oziroma tistih partnerjev, ki jih ne poznamo dobro in morda tudi nimamo posebej obsežnih poslovnih odnosov. Večja podjetja bodo nabavila večje število daril in jih razdelila med svoje partnerje – v tem primeru je klasika najbolj varna izbira. Pogosto pa je veliko bolj smiselno  izbiro poslovnega darila prilagoditi posameznemu prejemniku. Izberemo darilo, ki se bo najbolj podalo partnerju, če seveda podjetje dobro poznamo in lahko izberemo posrečen izdelek. Dobro se obnesejo razni izdelki domače obrti in pridelave, a izbira je res široka.

Ne glede na darilo naj bo izdelek kakovosten, po možnosti kar se da uporaben. Le tako bo darilo doseglo svoj namen, v nasprotnem primeru pa lahko povzroči več škode kot koristi.